tisdag 16 september 2008

Bloggvilan slut !

Hösten är här och min långa bloggvila är till ända!

Visar er några fina bilder från sommaren som gått. Bilderna är tagna med min sons nya digitala systemkamera. Hoppas kunna lära mig alla finesser så småningom, men jag tycker det blev fina bilder med allting inställt på automatik. 



En enkel vresros som frösåtts av en fågel för många år sedan ... 

Sommaren har varit alldeles lagom tycker jag ... lagom sol och lagom svalka, lagom torrt och lagom fuktigt, lagom lantliv och lagom citybesök, lagom shopping och lagom loppis. Lovar att visa er vad jag fyndat allt eftersom jag stylat och piffat och puffat ni vet ;-)

Nu ska jag kika runt hos er alla blogg-vänner och se vad ni haft för er i sommar.
Vi hörs snart igen
Kram/Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar