måndag 21 april 2008

Tisdag - prickigt

TISDAG i temavecka mönster ... idag blir det PRICKIGT säger Ellas Inspiration.

Trodde det skulle bli svårt, men när man börjar titta lite noggrannare omkring sig ser man plötsligt prickar överallt ...

Silverfärgade kulor på tråd virade runt ett ljus Söt pärlbård på min gamla guldklocka
Durkslag fullt av prickar
Nyckelpigor
En gammal stol med fällbar sits som kommer från Växjö gamla teater
Oops ... till och med behån har prickar
Min kökslampa har jag visat tidigare, men den har också prickar i form av pärlor
Sist men inte minst ... min mammas gamla scarf från 50-talet

Det var prickiga tisdagen det ... imorgon ONSDAG blir det BLOMMIGT
Ha en bra onsdag!
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Härliga prickar du har fått till :) Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Oj vad många prickar du prickat in denna prickiga dag...jättefina grejer!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Jättefina och MÅNGA prickar du bidragit med! Roligt! Ha en fortsatt mysig dag! Vi ses bland blommor imorgon! Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Rolig idé, ser fram emot morgondagens rutiga! Du har en inspirerande blogg och liksom min så är det det vita som dominerar och älskas.

    SvaraRadera
  5. Ja, de finns lite överallt prickarna, när man väl börjar titta... :-) Nyckelpigorna var ju för söta.

    Ha det fint! //Jill.

    SvaraRadera