onsdag 23 april 2008

Onsdag - blommigt

Nu äntligen är jag hemma igen och kan visa er min blommiga värld :-)
Ellas Inspiration säger ONSDAG = BLOMMIGT för denna temavecka om Mönster.

Först ett tyg från IKEA som jag har som draperi vid ytterdörren - stora Allium-bollar
Udden på ett parasoll jag har som prydnad i hallen
En porslinsros jag fått av mamma - tack mamma :-)
En detalj på en ärvd gammal guldpendyl
En favorittavla av konstnären Deckes - massor med blommor
Gammal gräddsnipa i pressglas - ser ni blomman?
Tja ... det var nog allt från mig.
Imorgon TORSDAG blir det RUTIGT
Tills dess ha en skön kväll
Eva

3 kommentarer:

  1. Vilka fina blommor! tyget fr�n IKEA har jag inte sett f�rut.. det var url�ckert!
    :)
    matte

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga blommor du hade - har ni inte redan haft prickigt?

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Härligt blommigt! Ha en fortsatt mysig kväll! Imorgon rutor i stort och smått... Kram Karin

    SvaraRadera