måndag 24 mars 2008

Mina små änglar ...

Påskhelgen snart slut ... och den blev vit!

Får jag presentera mina älskade barnbarn ... Simon 5 år och Ronja 2 år.

Simon gjorde köttbullar med morfar på påskaftons förmiddag.
Han hade sovit över hos oss för första gången och han klarade det med glans!
Sov själv i gästrummet hela natten ... en riktigt duktig kille!

Ronja kom på eftermiddagen tillsammans med mamma och pappa och njöt av köttbullarna, som synes :-) En riktig mannekängstil har hon när hon poserar med katten Pepsi :-)
Ha en riktigt skön vecka
Kram Eva


7 kommentarer:

  1. Hej Eva!

    Tack för dina gulliga ord! Madonnan har jag köpt här i stan, men dom har den inte kvar längre. Den kommer från Trendkompaniet, så om du vet någon i Växjö som säljer deras saker, kanske du kan be dom att ta hem den.

    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  2. Jo du, påsken blev vit här också. Men vi gillar ju vitt, eller???
    Kanske inte i den formen... :-)
    Vilka söta barnbarn du har. Hon mannekängen ser väldigt klurig ut.
    Gillar att bli fotograferad, ser jag.
    Och vilken duktig Simon som både sovit över och gjort köttbullar.
    Vinthundar är underbara hundar. Detta är min tredje. Innan dess hade jag skottar, två stycken.
    kramar Eva Agnes

    SvaraRadera
  3. Hej Eva!
    Vilken söt liten kock du har på besök..jag kan tro att morfar och mormor är stålta..oj en blivande liten modell..ja hon kan posera redan har hon lärt sig av mormor..
    Jätte söta barnbarn..
    Hoppas er helg har varit fylld med härligheter och njutningar..
    Ha en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja det blev ju en vit påsk..lite fel..julen (och hela vintern) har ju varit knallgrön :)
    Men barnen är överlyckliga att få lite snö att leka i...
    Vad söta barnbarn du har..! Riktiga charmtroll!
    Såg ditt växthus..längtar till man kan börja påta där..
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Vilka fina barnbarn du har det måste var mysigt att ha dem på besök...

    Här var första gången jag var på besök - kommer gärna tillbaka.

    Ha det gott
    Ann

    SvaraRadera
  6. Så söta dom är dina barnbarn,likaså katten Pepsi!=)
    Fina bilder,ja tänk att ni fick så mycket snö!!Ha en skön kväll!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Vit påsk..jaaa...*smått sur*!!
    Vit påsk och till på köpet sjuk, ingen höjdare precis.

    Men nu återvänder livsandarna*fniss*

    Vilken duktig kille!! verkligen duktigt att sova ensam i gästrummet hela natten!!!
    Två små söta raringar!!

    Ha en bra vecka!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera