lördag 23 februari 2008

Dumma storm ...

Vi har varit utan ström ända sen i fredags kväll ... fy vad irriterande det är.
Turligt nog kom strömmen tillbaka till Melodifestivalen, för jag är en riktig Melodifestivalfreak!

Men jag fick i alla fall tillfälle att använda min så underbara ljusstake som jag fick i höstas när jag fyllde jämnt. Visst är den vacker!


Hmm ... den bilden blev visst inte så bra! Den är tagen på kvällen och batterierna var slut i digitalkameran så jag tog med mobilen istället.
Ska försöka ta foton i dagsljus nästa gång ...'
Tack för att ni skriver era små kommentarer ... blir såå himla glad :-))
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ljusstaken är helt underbar, en vill ha grej. Vill gärna fråga dig om en del saker angående collie och framför allt om Ronja. Det skulle bli en sååå lång kommentar här så maila mig gärna så kanske jag kan få svar på en del svåra saker. car_mar_the@hotmail.com

    Ha det gott
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken härlig ljusstake du har fått! Kul att du har startat en blogg, välkommen till bloggvärlden! Nu ska jag titta runt lite hos dig :) KRAM!

    SvaraRadera