onsdag 18 februari 2009

Ny blogg-adress och skänken i köket


Hej mina vänner

Jag har ändrat namnet på min blogg 
från Evas Paradis i vitt
 
till Eva Paradis.

Blogg-adressen är ändrad 
från www.evasparadisivitt.blogspot.com

till www.evasparadis.blogspot.com

Lite enklare och så är ju inte ALLT vitt ;-)
Alla gamla inlägg är flyttade, så allt finns kvar.

Visar lite bilder från min gamla skänk i köket. Vitt gammalt porslin är ju en favorit och när jag hittade det stora fatet som någon målat rosor på så var lyckan fullkomlig!
Den söta ängeln på fot och de små hängande änglabarnen köpte jag på julmässan i Huseby i november. Tycker de passar året runt, så de får stå kvar framme.













Ha det så bra
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Kul att hitta till din fina sida!! Önskar dig en underbar helg!

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka från bloggpausen då....

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hej Eva!
    Vad glad jag blir att du är tillbaka! Så fint du har det...fatet med rosorna är ju oemotståndligt...

    Ha en härlig helg så "ses" vi snart igen!

    Kram Annie

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder du visar!
    Ha en fortsatt mysig helg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera